Skip to content

09-06-2015 Η πρόταση της ΟΛΜΕ για τους διορισμούς εκπ/κών για τη σχ. χρονιά 2015-16

09/06/2015

Αθήνα, 9/6/2015

                                                                                                A.Π: 361

                                                                                                ΠΡΟΣ:

τον Υπ. Παιδείας

κ. Αριστ. Μπαλτά

                                                                                    –     τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

                                                                                          κ. Αναστ. Κουράκη

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16

Τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μειώθηκε δραματικά (28.500 εκπαιδευτικοί λιγότεροι από το 2010 -2014 δηλ. το 27,3 % του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών), ενώ οι διορισμοί ουσιαστικά έχουν μηδενιστεί.

Τα κενά στα  σχολεία δεν μπορούν να καλυφθούν, υφίστανται ακόμα και σήμερα παράλληλα το ωράριο των καθηγητών αυξήθηκε κατά 2 ώρες από το 2013, αυξάνοντας τον εργασιακό φόρτο των εκπαιδευτικών και επιδεινώνοντας την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ζητάμε:

Να καλυφθούν όλα τα υπάρχοντα κενά των σχολείων. Για το απαιτούμενο εκπαιδευτικό – διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση αυτό  πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.

Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μηνου – 24μηνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010, και να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

Advertisements

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.